سوالات متداول مشتریان

هزینه ارسال چقدر است؟

هزینه ارسال سفارش های تکی به سراسر کشور 40000تومان می باشد. همچنین خرید های تکی بیش از یک میلیون تومان هزینه ارسالشان رایگان می باشد.

هزینه ارسال سفارش های عمده به عهده مشتری می باشد.

آیا خرید از کالاهای عرضه شده در سایت محدودیت دارد؟

خیر

آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت تورمن امن است؟

بله.پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده است که امن باشد.

آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد،ولی مبلغ از حساب من کم شود؟

بله. ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق باشد. اما جای نگرانی نیست. در این صورت معمولاً پول شما در حساب‏‌ های میانی بانک است، لذا خود بانک مغایرت‏‌ ها را رفع نموده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد.

روش های پرداخت هزینه سفارشات به چه صورت می باشد؟

پرداخت از طریق درگاه های بانکی امکان پذیر است.لازم به ذکر است که در شیراز امکان پرداخت در محل به صورت پرداخت در محل از طریق کارت بانکی نیز دارد.

به چه روش هایی می توان سفارش را تحویل گرفت؟

تحویل کالا در شیراز توسط پیک ها ی فروشگاه و در شهرستان توسط پست پیشتاز صورت می گیرد.

سفارش های عمده با تیپاکس نیز ارسال می شود.

آیا می توان سفارش را در هر ساعتی از شبانه روز ثبت نمود؟

بله. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید، اما پردازش سفارش ثبت شده در خارج از ساعت کاری، به اولین ساعت کاری روز بعد موکول می گردد.

آیا برای خرید ،ثبت نام در سایت الزامی می باشد؟

بله .برای سفارش دادن در سایت،ثبت نام الزامی می باشد.

آیا پس از ثبت سفارش امکان تغییر یا حذف و اضافه محصول وجود دارد؟

پس از ثبت هر سفارش و تعیین شدن شماره سفارش امکان هرگونه تغییر در سفارش وجود نخواهد داشت.

در مورد سفارشات ثبت شده شهرستان چگونه می توان به کد مرسوله دسترسی داشت و سفارش رو پیگیری کرد؟

بلافاصله بعد از ارسال سفارشات از شیراز به سمت شهرستان مورد نظر، کد رهگیری سفارش از طرف پست پیامک می شود.اگر تا 48ساعت بعد از ثبت سفارش،پیامک از اداره پوست ارسال نشد،از طریق چت آنلاین سایت با پشتیبان ما در ارتباط باشید و سفارش خود را پیگیری کنید. با وارد کردن کد مرسوله در سامانه newtracking.post.ir می توانید سفارش خود را پیگیری کنید.

آیا امکان خرید حضوری یا تلفنی وجود دارد؟

خیر ما فروشگاه اینترنتی هستیم و ثبت سفارش فقط از طریق ثبت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود

آیا امکان تغییر زمان ارسال پس از ثبت سفارش وجود دارد؟

خیر

خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری چه مزیت هایی دارد؟

  • صرفه جویی در وقت و هزینه
  • کسب اطلاع از مشخصات کالا به طور کامل
  • امکان مقایسه قیمت و شرایط کالا با جاهای دیگر
  • امکان تحویل کالا در محل خریدار
  • امکان ارائه مشاوره کامل در خصوص بهترین انتخاب
  • کسب اطمینان از اصل بودن کالا
  • ارائه پایین ترین قیمت

آیا امکان مرجوع کردن سفارش وجود دارد؟

بله.

اگر کالای دریافتی شما با محصولی که سفارش دادی،مغایرت داشت ،یا اینکه خراب شده بود ،تا 7روز کاری مهلت مرجوع کالا وجود دارد.

شرط اصلی مرجوع کردن کالا،پلمپ بودن محصول است.

برای مرجوع کردن کالا با شماره 09363941782 در واتساپ هماهنگی لازم را انجام دهید.